Thursday, June 24, 2010

~The Magic of Words~

I don't know why, but I felt so Happy today. With the puzzled of chiotic life, makes me forgot how to smile. But this morning, with a simples and a few words, automaticly my lips do some movement where the edge approaching my ears... Bukan Cacat ok... I'm Smiling.... :)

Dalam Seminggu ni susah benar nak senyum taw.. dengan Kerja yang manimbun.. Tu belum masuk yg problem documents lg.. Uish!! Penin2...

Tapi when I read some words from one of my Blog List makes me smiling and soo happy.. Subhanallah!! Gumbira Jiwa ini... Ye la.. mane x gumbiranya... Klo ade org sokong ape yg kita buat.. Mesti u guyz can't get it right???

Actually, for the first time in my life, I admire kat seseorang ni... and ade org yg suke bila I dgn dia... wah!! pengakuan tu... *malu*

Enough!!! hope dia bace statement ni...(Insan ni mmg dah x betoi di sbbkan si dia.. alaaayai)

No comments:

Post a Comment